Wednesday 13 November 2013

MizFits Fitness Centre

Bila badan dah macam di pam pam seperti belon , bila baju semua dah tak muat, sudah pastilah kita pasti akan fikirkan cara untuk membuangkan semua lemak lemak degil dengan ke Gym kan? Bagi yang lelaki takde masalah lah nak ke mana mana gym sekali pun. Tapi bagi kaum wanita ni dan yang terutama yang berhijab pasti akan malu dan segan tatkala kena menyertai gym gym yang campur lelaki dan wanita. Ye lah kitaorang segan bila nak senaman lebih lebih karang ditengok dan sentiasa diperhatikan. Yang makcik makcik pulak kalau nak kayuh basikal tu lebih lebih takut pulak diketawakan. Dan yang menjadi masalah pada yang berhijab pula kena jaga auratnya ketika senaman. Jadi antara sebab sebab inilah pihak kami sedang merancang untuk membuka MIZFITS FITNESS CENTRE iaitu sebuah GYM UNTUK WANITA sahaja...


Lokasi MizFits Fitness Centre kami bertempat di STAR PACT CITY Setapak seberang jalan dari shopping Mall Festival City sahaja. 


Di dalam gym tu nanti "NO MAN ALLOWED". Dan semua tingkap dan pintu gym itu nanti akan di tinted gelap jadi takde yang oleh nampak kegiatan dan senaman yang dilakukan. Oleh itu para wanita senag le nak bersenam dan bergerak.. Terutama bagi yang berhijab senang untuk berpakaian. Tak perlu lagi nak risaukan tentang aurat ketika bersenam kerana semua yang berada dalam gym adalah wanita sahaja. Semua staff dan instructor juga terdiri dari kaum wanita.

Buat masa sekarang pihak kami masih lagi dalam proses renovate gym kami ini. Insyaa allah MizFits Fitness Centre akan beroperasi di awal Januari 2014! 

2 comments:

Cowaybyadzatuty said...

alhamdulillah syukur... let's get fit ladies!!!!

farah yayang said...

yayyy ... x sabau ... ;)